Кореспондент на „Файненшъл таймс” (Financial Times) предположи гласно, че Израел вероятно е платил на България, за да обвини шиитската групировка „Хизбулла” за атентата на летището в „Сарафово” през лятото на миналата година. След това се извини, пише сайтът „Таймс ъф Израел” (Times of Israel).
„Искрено се извинявам и съжалявам за публикуваното предположение вчера за Израел и България”, пише Борзу Дарагаи в Туитър, който е кореспондент на базирания в Лондон вестник за Близкия Изток и Северна Африка.
В сряда репортерът написа в социалната мрежа: Не се съмнявам, че „Хизбулла”/Иран могат да стоят зад атентата в Бургас, но също така смятам, че Израел би платил на София за каквото и да е”. Към статуса си той добавил и линк към статията на Ройтерс, която цитира българския вътрешен министър Цветан Цветанов от преди два дни.
Извинението на Дарагаи идва след остро изявление на израелската организация „Онест Рипортинг” (HonestReporting), която има ролята на медиен наблюдател.
„Позорно е за някой, който се нарича журналист, да коментира конспирационни слухове”, казва шефът на организацията в съобщение, публикувано на нейния сайт.„Таймс ъф Израел”

Гласувахте: None
Всички права върху материалите от този сайт принадлежат на съответните автори. FC 2010